Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Seyir halindeki tırın dorsesi yandı

Gaziantep-Osmaniye Otoyolu'nda seyir halindeki tırın dorsesinde çıkan yangın büyümeden söndürüldü.

11.03.2025 15:33 Sistem Yöneticisi 15 okuma Okuma Süresi: 1 dk
Seyir halindeki tırın dorsesi yandı
Paylaş:
N

Gaziantep-Osmaniye Otoyolu'nda seyir halindeki tırın dorsesinde çıkan yangın büyümeden söndürüldü.

Yangın, Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu Bahçe mevkisinde meydana geldi. Bülent H. idaresindeki 33 APS 178 plakalı tırın dorse kısmı alev aldı. Durumu fark eden sürücü aracı yol kenarına çekerek 112 Acil Çağrı Merkezine ihbarda bulundu. İhbar üzerine kısa sürede olay yerine gelen itfaiye ekiplerinin zamanında müdahalesiyle yangın büyümeden söndürüldü. Aracın dorsesinde hasara yol açan yangının çıkış nedeni araştırılıyor.

Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Yaz sıcakları epilepsi hastalarını zorlayabilir
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Yaz sıcakları epilepsi hastalarını zorlayabilir
WhatsApp
İhbar Hattı