Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

SANKO OKULLARI ÖĞRENCİLERİ TENİSTE İL İKİNCİSİ OLDU

SANKO Okulları Yıldız Kız ve Erkek Tenis Takımları, Gaziantep Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen “Okul Sporları Yıldız Kız ve Erkek Tenis Müsabakası”nda il ikincisi oldu.

14.02.2024 15:54 Sistem Yöneticisi 23 okuma Okuma Süresi: 1 dk
SANKO OKULLARI ÖĞRENCİLERİ TENİSTE İL İKİNCİSİ OLDU
Paylaş:
N

SANKO Okulları Yıldız Kız ve Erkek Tenis Takımları, Gaziantep Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen “Okul Sporları Yıldız Kız ve Erkek Tenis Müsabakası”nda il ikincisi oldu.

Mehmet Şimşek Tenis Kompleksinde düzenlenen yarışmada Demir Arslan, Uras Ali Özdaş, Ufuk Alkın Karayılan ve Efe Akcan’dan oluşan Yıldız Erkek Takımı ile Alara Baytar, Derin Dila Yıldırım ve Özge Köybaşı’ndan oluşan Yıldız Kız Takımı il ikinciliği kazandı.

Sanko Okulları Genel Müdürü Fırat Mümtaz Asyalı, Yıldız Kız ve Erkek Tenis Takımları ile beden eğitimi öğretmeni Kadir Muzaffer Yılmaz’ı kutlayarak başarılarının devamını diledi.

 
Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Ömer Karayılan Gaziantep’e Veda Etti: Yeni Görev Yeri Manisa Saruhanlı
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Ömer Karayılan Gaziantep’e Veda Etti: Yeni Görev Yeri Manisa Saruhanlı
WhatsApp
İhbar Hattı