Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Gaziantep’te soba zehirledi: 8 kişi hastanelik oldu

Gaziantep’te 8 kişilik bir ailenin tüm fertleri sobadan sızan gazdan zehirlenerek hastanelik oldu.

04.03.2026 11:15 Sistem Yöneticisi 17 okuma Okuma Süresi: 1 dk
 Gaziantep’te soba zehirledi: 8 kişi hastanelik oldu
Paylaş:
N

Şehitkamil ilçesinin Hacıbaba Mahallesi 31099 Nolu sokaktaki bir evde meydana gelen olayda, sabah erken saatlerde fenalaşan aile bireyleri durumu 112 Acil Yardım hattına bildirdi. İhbar üzerine eve çok sayıda sağlık ekibi sevk edildi.

112 Acil Sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 8 kişi yapılan ilk müdahalenin ardından hastaneye kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
25 Haziran 2026 Gaziantep'te Elektrikler Kesilecek
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
25 Haziran 2026 Gaziantep'te Elektrikler Kesilecek
WhatsApp
İhbar Hattı