Demokratik ve son derece şeffaf bir ortamda yürütülen genel kurulda; kooperatifin mevcut yapısal durumu detaylıca değerlendirilirken, geçmiş dönem faaliyet raporları ile mali tablolar ortakların ibrasına sunuldu. Gelecek dönem hedefleri, yeni yatırım planları ve üyelerin refahını en üst seviyeye çıkaracak olan vizyoner projeler hakkında karşılıklı istişarelerde bulunuldu. Yapılan yönetim ve denetim kurulu seçimlerinin ardından, yeni dönemde yürütülecek çalışmalar için stratejik bir yol haritası belirlendi.
Divan Başkanı Mahmut Polat: “NTO’nun Vizyoner Desteğiyle Ticaret Erbaplarımızın Yanındayız”
Genel kurul sonrası kooperatif ortaklarına ve basına çok önemli açıklamalarda bulunan S.S. Zeugma Ticaret Erbapları Konut Yapı Kooperatifi Divan Başkanı Mahmut Polat, Nizip Ticaret Odası’nın sağladığı kurumsal hakimliğe vurgu yaparak şu ifadeleri kullandı:
"Bugün, ihracatta ilk 5 ayda 166 milyon doları aşan resmî rekorlarıyla tüm Türkiye’ye parmak ısırtan Nizip’imizin ve onun yüksek TSE hizmet kalitesine sahip lider kuruluşu Nizip Ticaret Odası’nın çatısı altında genel kurulumuzu tamamlamaktan büyük bir kıvanç duyuyoruz. Bizleri her zaman bağrına basan, kapılarını ticaret erbaplarına sonuna kadar açan NTO Yönetimine şükranlarımızı sunuyoruz.
Bizler S.S. Zeugma Ticaret Erbapları Konut Yapı Kooperatifi yönetimi olarak, üreten Nizip’in her bir ferdinin kurumsal ve sosyal refahını artıracak, şehrimizin yapısal gelişimine katma değer sağlayacak her türlü kooperatifleşme hamlesinin arkasında durmaya kararlılıkla devam edeceğiz. Üreten, istihdam sağlayan ticaret erbaplarımızın her adımında yanlarındayız. Genel kurulumuzun ilçemize ve tüm paydaşlarımıza hayırlı uğurlu olmasını temenni ediyorum."