Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Seyir halindeki tır alev alev yanarak kullanılamaz hale geldi

Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunda seyir halinde olan tır, bilinmeyen nedenle çıkan yangın sonrası alev alev yanarak kullanılamaz hale geldi.

ASAYİŞ 22.06.2026 12:39 UMUT KATIRCI 112 okuma Okuma Süresi: 1 dk
Seyir halindeki tır alev alev yanarak kullanılamaz hale geldi
Paylaş:
N

Olay, gece saatlerinde Gaziantep-Şanlıurfa otoyolu Nizip ilçesi yakınlarında meydana geldi. İddiaya göre, plakası ve sürücüsü öğrenilemeyen bir tırda seyir halindeyken yangın çıktı.

Yangını fark eden sürücü, tırı emniyet şeridine park ettikten sonra kendisini dışarı attı. Daha sonrasında 112 Acil Çağrı Merkezi'ne yapılan ihbarla olay yerine itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Kısa sürede büyüyen ve tırı tamamen saran yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.
Yangın sonrası tır kullanılamaz hale gelirken çıkış nedeniyle ilgili soruşturma başlatıldı.

HABER BİLGİSİ
Kaynak: İHA
Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Gaziantep'te AVM'de ortalık ayağa kalktı
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Gaziantep'te AVM'de ortalık ayağa kalktı
WhatsApp
İhbar Hattı