Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Gaziantep'te kontrolden çıkan otomobil tramvay hattına girdi: 1 yaralı

Gaziantep'te hızını alamayıp kontrolden çıkan otomobil tramvay hattına girdi. 1 kişinin yaralandığı kaza çevrede korku ve panik yarattı.

ASAYİŞ 27.06.2026 15:00 UMUT KATIRCI 125 okuma Okuma Süresi: 1 dk
Gaziantep'te kontrolden çıkan otomobil tramvay hattına girdi: 1 yaralı
Paylaş:
N

Olay bugün öğle saatlerinde daha Gazimuhtar Paşa Bulvarı üzerinde bulunan tramvay hattı üzerinde meydana geldi. Sürücüsünün ismi öğrenilemeyen otomobil hızını alamayıp kontrolden çıkarak tramvay hattına girdim. Bir kişinin yaralandığı kaza çevrede korku ve paniğe sebep oldu.

Kazayı görenlerin ihbarı da olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Polis ekipleri güvenlik amaçlı tramvay seferlerini durdururken sağ ekipleri yapılan ilk müdahalenin ardından sürücüyü hastaneye sevk etti. Polis ekipleri kaza ile ilgili soruşturma başladı.

HABER BİLGİSİ
Kaynak: HABER MERKEZİ
Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Şehitkamil'de Motor Tutkunlarının Büyük Buluşması
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Şehitkamil'de Motor Tutkunlarının Büyük Buluşması
WhatsApp
İhbar Hattı