Şehitkamil ilçesinin İbrahimli mahallesindeki Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi’nde karne dağıtımının ardından okul çıkışında meydana gelen olayda, iki grup arasında henüz bilinmeyen bir nedenle kavga çıktı. Kavga sırasında okulun 12. sınıf öğrencisi Halil A., 10. sınıf öğrencisi Çağlar G.’yi (16) kalbinden bıçakladı. Olayı görenlerin ihbarı üzerine okul açık sayıda polis ve sağlık ekibi sevk edildi. Yaralı öğrenci ambulansla Gaziantep Üniversitesi Şahinbey eğitim ve araştırma hastane kaldırıldı. Ameliyata alınan Çağlar G.’nin durumunun ağır olduğu öğrenildi.
Olayı duyulmasının ardından Gaziantep il milli eğitim müdürü Dr. Önder Arpacı Şehitkamil milli eğitim müdürü Mehmet Ali Tiryakioğlu hastaneye giderek öğrencinin sağlık durumu hakkında bilgi aldılar
Öte yandan şüphelinin olayda kullandığı belirtilen bıçak, okuldan yaklaşık 2 kilometre uzaklıkta bulunan Batıkent Mahallesi Kürşat Tüzmen Bulvarı üzerindeki bir işyerinin önünde yerde bulundu.
Olayla ilgili soruşturma sürüyor.