Gaziantep'in Karkamış İlçesi Belediye Başkanı Mustafa Güzel, Gaziantep FK kongresinde yaptığı konuşmada bir transfer haberi verdi. Trendyol Süper Lig ekiplerinden Gaziantep FK’nın gerçekleştirilen kongresine, Karkamış Belediye Başkanı Mustafa Güzel’in yaptığı transfer açıklaması damga vurdu. Kongrede söz alan Başkan Güzel, kırmızı-siyahlı kulübe önemli bir futbolcu kazandıracağının müjdesini verdi.Kulübün kongre üyeleri ve taraftarların yoğun ilgi gösterdiği genel kurulda konuşan Mustafa Güzel, Gaziantep FK’nın şehrin en önemli markalarından biri olduğunu vurguladı. Takıma destek olmak amacıyla bir futbolcu hediye etmek istediğini belirten Güzel, bu ismin şu anda Konyaspor forması giyen bir oyuncu olduğunu ifade etti.