Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Vali Çeber: “Bu Şehrin Valisi Olmaktan Gurur Duyuyorum”

Vali Çeber: “Bu Şehrin Valisi Olmaktan Gurur Duyuyorum”

13.12.2025 00:27 Sistem Yöneticisi 13 okuma Okuma Süresi: 1 dk
Vali Çeber: “Bu Şehrin Valisi Olmaktan Gurur Duyuyorum”
Paylaş:
N

GAGİAD tarafından düzenlenen 14. Ödül Töreni kapsamında, Valimiz Kemal Çeber’e GAGİAD Özel Ödülü takdim edildi.

 

 

Valimiz Kemal Çeber, tören kapsamında yaptığı konuşmada “Bu şehrin Valisi olmaktan gerçekten gurur duyuyorum.” ifadelerini kullandı.

Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
İslahiye ilçesi, Kaymakam Mehmet Soylu'ya konvoy ve gözyaşlarıyla veda etti
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
İslahiye ilçesi, Kaymakam Mehmet Soylu'ya konvoy ve gözyaşlarıyla veda etti
WhatsApp
İhbar Hattı