Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

SANKO Okulları öğrencisi yüzme yarışmasında il birincisi oldu

SANKO Okulları öğrencisi Furkan Nadir Yıldız, Gaziantep Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen “Okullar Arası Paletli Yüzme İl Birinciliği Yarışması”nda il birincisi oldu.

22.04.2024 17:53 Sistem Yöneticisi 14 okuma Okuma Süresi: 1 dk
SANKO Okulları öğrencisi yüzme yarışmasında il birincisi oldu
Paylaş:
N

SANKO Okulları öğrencisi Furkan Nadir Yıldız, Gaziantep Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen “Okullar Arası Paletli Yüzme İl Birinciliği Yarışması”nda il birincisi oldu.

 

Olimpik Yüzme Havuzunda düzenlenen yarışmada SANKO Okulları öğrencisi Furkan Nadir Yıldız, “200 metre Su Üstü Kategorisi”nde il birincisi olurken, “100 metre Su Üstü Kategorisi”nde il ikinciliği, “400 metre Su Üstü Kategorisi”nde ise il üçüncülüğü madalyasını kazanarak önemli başarıya imza attı.

 

SANKO Okulları Genel Müdürü Fırat Mümtaz Asyalı, yüzme yarışmasında üç derece birden elde eden öğrencisini ve emeği geçen öğretmenini kutlayarak 25-26 Mayıs tarihlerinde Trabzon’da düzenlenecek Paletli Yüzme Türkiye Birinciliği yarışmasında başarılar diledi.

Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
KABE'NİN KAPI ÖRTÜSÜ MİLLET CAMİ VE KÜLLİYESİ’NDE SERGİLENİYOR
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
KABE'NİN KAPI ÖRTÜSÜ MİLLET CAMİ VE KÜLLİYESİ’NDE SERGİLENİYOR
WhatsApp
İhbar Hattı