Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

SANKO OKULLARI ÖĞRENCİSİ SATRANÇTA İL ÜÇÜNCÜSÜ OLDU

SANKO Okulları öğrencisi Ali Emre Akyılmaz, Gaziantep Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Gaziantep Satranç İl Temsilciliği ve Şehitkamil Belediyesi iş birliğiyle düzenlenen “Gaziantep İl Birinciliği Satranç Turnuvası”nda üçüncü oldu.

15.01.2024 11:30 Sistem Yöneticisi 17 okuma Okuma Süresi: 1 dk
SANKO OKULLARI ÖĞRENCİSİ SATRANÇTA İL ÜÇÜNCÜSÜ OLDU
Paylaş:
N

SANKO Okulları öğrencisi Ali Emre Akyılmaz, Gaziantep Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Gaziantep Satranç İl Temsilciliği ve Şehitkamil Belediyesi iş birliğiyle düzenlenen “Gaziantep İl Birinciliği Satranç Turnuvası”nda üçüncü oldu.

Ali Emre Akyılmaz, Şehitkamil Belediyesi Atatürk Kültür ve Spor Salonunda düzenlenen turnuvada, “10 Yaş Genel Kategorisi”nde il üçüncülüğü elde etti.

SANKO Okulları Genel Müdürü Fırat Mümtaz Asyalı, öğrencisinin elde ettiği başarı ile gurur duyduklarını söyleyerek, başarılarının devamını diledi.

 

Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Gaziantep'te milyonluk kaçak ürün ele geçirildi
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Gaziantep'te milyonluk kaçak ürün ele geçirildi
WhatsApp
İhbar Hattı