Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

NTO HEYETİ ABDÜLHAMİT GÜL’E HAYIRLI OLSUN ZİYARETİNDE BULUNDU

Nizip Ticaret Odası (NTO) heyeti, AK Parti Grup Başkanvekilliğine yeniden seçilen Gaziantep Milletvekili Sayın Abdülhamit Gül’e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

30.05.2025 14:47 Sistem Yöneticisi 14 okuma Okuma Süresi: 1 dk
NTO HEYETİ ABDÜLHAMİT GÜL’E HAYIRLI OLSUN ZİYARETİNDE BULUNDU
Paylaş:
N

Nizip Ticaret Odası (NTO) heyeti, AK Parti Grup Başkanvekilliğine yeniden seçilen
Gaziantep Milletvekili Sayın Abdülhamit Gül’e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

Ankara’da gerçekleşen ziyarette, NTO Yönetim Kurulu Başkanı ve TOBB Genel
Kurul Delegesi Mehmet Özyurt, NTO Meclis Başkanı Bekir Karabacak, TOBB Genel
Kurul Delegesi ve NTO Meclis Üyesi Şerif Dağlı, NTO Genel Sekreteri Dilek Süzer
yer aldı.

Ziyarete ayrıca TOBB Genel Kurulu için Ankara’da bulunan NTO misafir heyeti de
katılım sağladı. Heyette; NTO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mahmut Polat,
Yönetim Kurulu Üyeleri Mustafa Kaya, İbrahim Özkaya, Selahattin Marangoz,
Derde Taş ve Kenan Özdemir yer aldı.

NTO heyeti, Sayın Gül’ü yeni görevinden dolayı tebrik ederek, bölge ekonomisi ve
iş dünyasının gelişimi adına yürütülecek çalışmalar konusunda istişarelerde
bulundu.

Ziyaret sırasında Nizip’in yatırım, sanayi, tarım ve ticaret potansiyeli dile
getirilirken, iş dünyasının beklenti ve önerileri de aktarıldı.

NTO Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Özyurt, nazik ev sahipliğinden dolayı Sayın
Gül’e teşekkür ederek, “Gaziantep’in ve ilçemizin kalkınmasında Sayın Gül’ün her
zaman yapıcı desteklerini yanımızda hissettik. Yeni görevinde de başarılarının
artarak devam edeceğine inanıyor, kendisine teşekkür ediyoruz.” ifadelerini
kullandı.

Ziyaret, günün anısına çekilen toplu fotoğrafla sona erdi.

 
Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
25 Haziran 2026 Gaziantep'te Elektrikler Kesilecek
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
25 Haziran 2026 Gaziantep'te Elektrikler Kesilecek
WhatsApp
İhbar Hattı