Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

HUZUR GÜVEN UYGULAMASINDA JANDARMA 2 KG 600 GR SKUNK ELE GEÇİRDİ

Gaziantep'te, jandarma ekiplerinin yol uygulamasında bşr kişi 2 kilo 600 gramuyuşturucu madde ile birlikte yakalandı.

13.02.2024 09:18 Sistem Yöneticisi 19 okuma Okuma Süresi: 1 dk
HUZUR GÜVEN UYGULAMASINDA JANDARMA 2 KG 600 GR SKUNK ELE GEÇİRDİ
Paylaş:
N
Gaziantep'te, jandarma ekiplerinin yol uygulamasında bşr kişi 2 kilo 600 gramuyuşturucu madde ile birlikte yakalandı.
Gaziantep Valiliği'nden yapılan açıklamada, "Gaziantep İl Jandarma Komutanlığınca, uyuşturucu ve uyarıcı madde ile mücadeleye yönelik Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde Nurdağı ilçesinde Huzur ve Güven Uygulaması kapsamında icra edilen Yol Emniyet ve Kontrol devriyesi sırasında kontrol amacıyla durdurulan yolcu otobüsünde yapılan adli arama sonucunda E.G. isimli yolcuya ait valizde 2 kg 600 gr Skunk maddesi ele geçirilmiş, şüpheli şahıs yakalanarak gözaltına alınmıştır.
Şüpheli şahıs, sevk edildiği adli makamlarca tutuklanarak cezaevine gönderilmiştir.
 
Gaziantep İl Jandarma Komutanlığınca halkımızın huzur ve güvenliği için uyuşturucuyla mücadeleye yönelik çalışmalara 7/24 aralıksız devam edilmektedir" ifadelerine yer verildi.
Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Gaziantep’te flaş iddia: O isim AK Parti’ye mi geçiyor?
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Gaziantep’te flaş iddia: O isim AK Parti’ye mi geçiyor?
WhatsApp
İhbar Hattı