Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Gaziantep’te evin bodrumundan 4 ruhsatsız silah çıktı

Gaziantep’te polis ekipleri tarafından bir eve yapılan baskında, evin bodrum katında gizli 4 adet ruhsatsız silah ele geçirildi.

27.01.2026 18:56 Sistem Yöneticisi 18 okuma Okuma Süresi: 1 dk
Gaziantep’te evin bodrumundan 4 ruhsatsız silah çıktı
Paylaş:
N

Gaziantep İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı Şahinbey İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri ihbar üzerine bir evde operasyon yaptı. Operasyonda evin bodrum katında 1 adet otomatik tabanca, 1 adet ruhsatsız tabanca, 1 adet ruhsatsız tüfek 4 adet fişek ve 2 adet şarjör ele geçirildi.
Ev sahipleri hakkında yasal işlem başlatıldı.

Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Cumhurbaşkanı Erdoğan’a verilen tarihi tablo Gaziantep’te dokundu
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Cumhurbaşkanı Erdoğan’a verilen tarihi tablo Gaziantep’te dokundu
WhatsApp
İhbar Hattı