Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Gaziantep Çevre Yolu Çıkışında Tehlike

Gaziantep’te çevre yolu çıkışında Onkoloji Hastanesi yönüne dönüş noktasında akşam saatlerinde ateş yakılarak yapılan dilencilik, sürücüler için ciddi risk oluşturuyor.

28.12.2025 23:37 Sistem Yöneticisi 14 okuma Okuma Süresi: 1 dk
Gaziantep Çevre Yolu Çıkışında Tehlike
Paylaş:
N

Gaziantep’te çevre yolu çıkışında, Onkoloji Hastanesi yönüne dönüş yapılan kavşakta her akşam aynı kişiler tarafından ateş yakılarak dilencilik yapıldığı bildirildi. Işıklarda bekleyen araçlara çok yakın mesafede yakılan ateş, sürücülerin can ve mal güvenliğini tehlikeye atıyor.

Söz konusu durum özellikle akşam saatlerinde görüş mesafesini düşürürken, ani manevralara ve olası kazalara davetiye çıkarıyor. Bölgeden geçen sürücüler, yetkililerin duruma müdahale etmesini talep ediyor.

Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
EĞİTİMİN SAHADAKİ NABZI ŞAHİNBEY’DE TUTULDU: VİZYON, İSTİŞARE VE  ORTAK AKIL BULUŞMASI
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
EĞİTİMİN SAHADAKİ NABZI ŞAHİNBEY’DE TUTULDU: VİZYON, İSTİŞARE VE ORTAK AKIL BULUŞMASI
WhatsApp
İhbar Hattı