Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Fatma Şahin Selçuk İnan'dan söz aldı

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin Gaziantep FK'nın Galatasaray'la oynayacağı karşılaşma öncesinde Teknik Direktör Selçuk İnan'dan söz aldı.

30.01.2025 00:17 Sistem Yöneticisi 15 okuma Okuma Süresi: 1 dk
Fatma Şahin Selçuk İnan'dan söz aldı
Paylaş:
N

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin Gaziantep FK'nın Galatasaray'la oynayacağı karşılaşma öncesinde Teknik Direktör Selçuk İnan'dan söz aldı.

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin ile Gaziantep FK Teknik Direktörü Selçuk İnan Pazartesi günü oynanacak olan zorlu Galatasaray maçı öncesi bir araya geldi. Tüm Gaziantep'in merakla ve heyecanla beklediği karşılaşma şehir protokolününde gündeminde. Başkan Fatma Şahin de Selçuk İnan'la bir araya gelince gündem Galatasaray maçı oldu. Başkan Şahin Teknik Direktör Selçuk inan'dan Galatasaray maçında başarı sözü aldı. 

Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Başkan Doğan: "Aşure Birlik ve Beraberliğin Simgesidir"
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Başkan Doğan: "Aşure Birlik ve Beraberliğin Simgesidir"
WhatsApp
İhbar Hattı