Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Erdal Kılınç Yeni Görevine Başladı!

Gaziantep Milli Eğitim Müdürü olarak görev yapan Dr. Erdal Kılınç, Milli Eğitim Bakanlığına atandığı açıklanmıştı. Kılınç, bugün devir-teslim töreniyle görevini devraldı.

17.10.2025 12:58 Sistem Yöneticisi 20 okuma Okuma Süresi: 1 dk
Erdal Kılınç Yeni Görevine Başladı!
Paylaş:
N

2024 Ağustos ayında Gaziantep Milli Eğitim Müdürü olarak atanan Dr. Erdal Kılınç, 1 yıla aşkındır görev süresi sonrası Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü görevine atandı. Kılınç, bugün gerçekleştirilen devir-teslim töreni ile görevine başladı.

 

“Bakanımız Yusuf Tekin’e Şükranlarımı Arz Ediyorum”
Yeni görevine başlayan Dr. Erdal Kılınç, X hesabı üzerinden paylaşımında şu ifadeleri kullandı:

“MEB Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürü olarak göreve başlamış bulunmaktayım. Şahsımı bu göreve layık gören Bakanımız Sayın Yusuf Tekin'e şükranlarımı arz ediyorum. Görevi devraldığım değerli abim Kemal Bülbül'e kıymetli hizmetlerinden dolayı teşekkür ederim.”

 
 
 
Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
24 Haziran 2026 Gaziantep'te Elektrikler Kesilecek
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
24 Haziran 2026 Gaziantep'te Elektrikler Kesilecek
WhatsApp
İhbar Hattı