Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Ayşe Sevil Atıcı’ya “Kadın Oyuncu” Ödülü

25. Direklerarası Seyirci Ödülleri’nde, Mavi Sanat Tiyatrosu’nun “Mabeynci Rifat Paşa Köşkünde Bir Tuhaf Soruşturma” adlı oyunundaki Stella performansıyla Genel Sanat Yönetmeni Ayşe Sevil Atıcı, “Kadın Oyuncu” ödülüne layık görüldü.

09.12.2025 23:13 Sistem Yöneticisi 16 okuma Okuma Süresi: 1 dk
Ayşe Sevil Atıcı’ya “Kadın Oyuncu” Ödülü
Paylaş:
N

Ödül töreni, 6 Aralık 2025’te İstanbul Kozyatağı’ndaki Atacan Sanat Merkezi’nde düzenlendi. Türkiye’nin dört bir yanından oyuncu, yönetmen ve sanatseverlerin katıldığı gecede, sahne sanatlarının farklı alanlarında başarılı isimler ödüllerini aldı.Gaziantepli oyuncuya prestijli ödül!

Gaziantepli oyuncu Ayşe Sevil Atıcı, sahnede yaptığı konuşmada oyunun yaratım sürecinden kendi sanat yolculuğuna uzanan duygusal bir değerlendirme yaptı. Desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen kurum ve kişilere teşekkür eden Atıcı; Gaziantep Büyükşehir Belediyesi’ne, ailesine, Mavi Sanat Tiyatrosu ekibine ve oyunun yazarı Çağrı Sefa Kılıç’a özel olarak teşekkür ederek, ödülünü tüm ekibiyle paylaştığını söyledi.

Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
İslahiye ilçesi, Kaymakam Mehmet Soylu'ya konvoy ve gözyaşlarıyla veda etti
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
İslahiye ilçesi, Kaymakam Mehmet Soylu'ya konvoy ve gözyaşlarıyla veda etti
WhatsApp
İhbar Hattı