Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

GAZİANTEP’TE PLANLI SU KESİNTİSİ UYGULANACAK

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (GASKİ), şehir içi içme suyu hattında bakım, onarım ve yenileme çalışmaları nedeniyle belirli mahallelerde su kesintisi uygulanacağını duyurdu.

26.02.2025 16:42 Sistem Yöneticisi 14 okuma Okuma Süresi: 1 dk
GAZİANTEP’TE PLANLI SU KESİNTİSİ UYGULANACAK
Paylaş:
N

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (GASKİ), şehir içi içme suyu hattında bakım, onarım ve yenileme çalışmaları nedeniyle belirli mahallelerde su kesintisi uygulanacağını duyurdu.

 

GASKİ’den yapılan açıklamaya göre, 27 Şubat 2025 Perşembe günü saat 09.00 ile 18.00 arasında 29 Ekim, Göllüce, Selahattin Eyyubi, Seyrantepe, Şirinevler ve Umut Mahalleleri'nde planlı su kesintisi gerçekleştirilecek.

Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Süper Çocuk Projesi İçin Güç Birliği: İş Birliği Protokolü İmzalandı
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Süper Çocuk Projesi İçin Güç Birliği: İş Birliği Protokolü İmzalandı
WhatsApp
İhbar Hattı