Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Fatma Şahin: "Gaziantep Sizi Bekliyor"

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla Türkiye'nin dört bir yanındaki vatandaşları Gaziantep'e davet etti.

GÜNDEM 27.06.2026 15:17 UMUT KATIRCI 125 okuma Okuma Süresi: 1 dk
Fatma Şahin: "Gaziantep Sizi Bekliyor"
Paylaş:
N

Başkan Fatma Şahin, Bey Mahallesi'nde tamamlanan kapsamlı restorasyon çalışmalarının ardından bölgenin ziyaretçilerini beklediğini belirterek, "Herkesin gelip vakit geçirebileceği, bir çayını ya da kahvesini içebileceği, sohbet edip dinlenebileceği sıcak bir mekan oluşturduk. Tüm hemşehrilerimizi buraya bekliyoruz. Hayat Sokağı'nda hep birlikte hayat bulalım." ifadelerini kullandı.

Tarihi Bey Mahallesi'nin özgün kimliğine yeniden kavuştuğunu ifade eden Şahin, "Çok meşakkatli, uzun bir süreçti ama dünya genelinde bütüncül olarak yapılmış en kapsamlı restorasyon çalışmalarından birine imza attık" dedi.

Gaziantep'in tarihi, kültürel ve gastronomi zenginliğiyle önemli bir turizm destinasyonu olduğuna dikkat çeken Başkan Şahin, "Sadece burada 2 gün geçirmek için bile Gaziantep'e gelinir, benden söylemesi. Tarihi kimliğine döndürdüğümüz Bey Mahallesi sizi bekliyor" sözleriyle herkesi kente davet etti.

HABER BİLGİSİ
Kaynak: HABER MERKEZİ
Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
O başkan Gaziantep FK'ya futbolcu hediye edecek
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
O başkan Gaziantep FK'ya futbolcu hediye edecek
WhatsApp
İhbar Hattı