Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Abdulkadir Çay'dan Vali Kemal Çeber'e Ziyaret

Basın İlan Kurumu Genel Müdürü Abdulkadir Çay, Gaziantep temasları kapsamında Vali Kemal Çeber'i ziyaret etti. Görüşmede yerel basının gelişimi ve kurumlar arası iş birliği ele alındı.

GÜNDEM 24.06.2026 08:48 UMUT KATIRCI 134 okuma Okuma Süresi: 1 dk
Abdulkadir Çay'dan Vali Kemal Çeber'e Ziyaret
Paylaş:
N

Basın İlan Kurumu Genel Müdürü Abdulkadir Çay, Gaziantep'te gerçekleştirdiği program kapsamında Gaziantep Valisi Kemal Çeber ile bir araya geldi. Gaziantep Bölge Müdürlüğü'nün görev alanında bulunan süreli yayın temsilcileriyle yapılacak toplantıya katılmak üzere kente gelen Çay'ın ziyaretinde, basın sektörüne ilişkin önemli başlıklar değerlendirildi.

Yerel Basının Geleceği Masaya Yatırıldı

Valilikte gerçekleştirilen görüşmede, kamu kurumları ile medya kuruluşları arasındaki iş birliğinin geliştirilmesine yönelik konular ele alındı. Toplantıda ayrıca yerel basın kuruluşlarının ekonomik yapısının güçlendirilmesi ve gelir kaynaklarının artırılmasına yönelik çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.

Basın Kemal Çeber 2

İş Birliği ve Koordinasyon Vurgusu

Görüşmede, kamu kurumları ile basın kuruluşları arasındaki iletişimin daha da güçlendirilmesinin önemi üzerinde duruldu.

Yerel medyanın sürdürülebilirliğine katkı sağlayacak projeler ve sektöre yönelik atılabilecek adımlar da gündeme gelen başlıklar arasında yer aldı.

Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyaret, karşılıklı hediye takdiminin ardından çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.

Basın Kemal Çeber-1

HABER BİLGİSİ
Kaynak: HABER MERKEZİ
Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Gaziantep FK'ya lisans şoku!
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Gaziantep FK'ya lisans şoku!
WhatsApp
İhbar Hattı