Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Gaziantep'te O yola giren 90 bin TL ceza yiyor!

Gaziantep'te otoyolda ters yönde ilerleyen kamyonetin sürücüsüne 90 bin TL idari para cezası uygulandı. Sürücüsü belgesine 60 gün süreyle el konulan ve aracı trafikten 60 gün men edilen sürücünün ters yönde ilerlediği anlar kameraya yansıdı.

ASAYİŞ 23.06.2026 17:52 UMUT KATIRCI 139 okuma Okuma Süresi: 1 dk
Gaziantep'te O yola giren 90 bin TL ceza yiyor!
Paylaş:
N

Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı Otoyol Jandarması ekipleri, Gaziantep-Nurdağı otoyolunda denetim yaptı. Ekiplerin, denetim çerçevesindeki seyir devriyesi sırasında 1 aracın ters istikamette seyir ettiği tespit edildi. Trafik güvenliğini tehlikeye düşüren ihlal nedeniyle araç sürücüsüne 90 bin TL cezai işlem uygulandı. Sürücüsü belgesine 60 gün süreyle el konulan ve aracı trafikten 60 gün men edilen sürücünün ters yönde ilerleme anları kameraya yansıdı.
Trafik kurallarına uyumu artırmak ve muhtemel kazaların önüne geçmek amacıyla yürütülen denetimlerin devam edeceği belirtildi.

HABER BİLGİSİ
Kaynak: İha
Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Sürücüler Dikkat: Ehliyet Süreleri Doluyor
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Sürücüler Dikkat: Ehliyet Süreleri Doluyor
WhatsApp
İhbar Hattı